Metsälintu

lauantai 7. maaliskuuta 2015

Kirkas arki



Kotiasu tyypillisimmillään: vanhat maalaripöksyt, mukavat sukat (joista toinen nurinpäin) ja esiliina kokkailua varten.



Tein herkkukokeilun, josta odotin liikoja ja jouduin hiukan pettymään. Olin kehitellyt päässäni mascarponemokkapalat-reseptin, jonka olin ajatellut laittaa tänne blogin puolellekin. Mutta noh, ei mennyt niin kuin Strömsössä. Lopputulos oli överimakea mössö, josta Owen alkoi voida pahoin. Laitoin tekeleen pakkaseen ja jäätyneenä se olikin ihan syömäkelpoista, jopa hyvää. :P En kuitenkaan laita ohjetta tänne, koska se kaipaa vielä aika paljon hiomista.



Pizza onnistui kuitenkin loistavasti. Vein sen biologikavereiden pippaloihin.


Minun stressitasoni on tällä viikolla laskenut ainakin puolella. Kokopäivätyöni loppui helmikuussa ja yhtäkkiä vapautui 8 tuntia päivästä muuhun. Olen saanut kirjoitettua gradua ja pureutunut elämäni viimeisen tenttikirjan kimppuun. Olen tuntenut taas itseni opiskelijaksi (ja ihmiseksi) ensimmäistä kertaa neljään kuukauteen. On ollut aikaa kokkailla ja katsoa elokuvia ja, mikä parasta, herätä ilman herätyskelloa ja juoda aamukahvi kaikessa rauhassa. Tästä on hyvä jatkaa kohti aurinkoista kevättä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti